Reabilitacijos skyrius

Reabilitacijos skyriuje, turinčiame didelę darbo patirtį, yra konsultuojami ir gydomi pacientai, turintys judamojo - atramos aparato pažeidimus, kraujotakos, nervų sistemų, psichikos ir elgesio sutrikimus, odos, ausų, gerklės, kvėpavimo sistemos, inkstų, virškinimo sistemos, endokrininės sistemos ligas.
Reabilitacijai - amžiaus apribojimų nėra. Reabilitacijoje sutinkami tiek ir vienerių metukų dar nesulaukę pacientai, tiek ir keliasdešimt kartų vyresni.

NAUJIENA
Haloterapijos kompleksas

Inhaliacinį sausos druskos terapijos seansą puikiai papildo šilta žolelių arbata, raminantys gamtos vaizdai arba mėgstamiausi Jūsų vaikų filmukai.

Stiprina imunitetą,  gerina kvėpavimo takų veiklą
Turi stiprų priešuždegiminį poveikį, naudinga esant įvairioms odos ligoms
Lengvina kvėpavimo takų virusinių infekcijų bei kitų lėtinių susirgimų simptomus, padeda nuo ausų, nosies ir gerklės negalavimų

Apie haloterapiją

Druska yra higroskopinė - tai reiškia, kad ji pritraukia drėgmę iš aplinkos. Įkvėpus druskos, ji prisitvirtina prie kvėpavimo takus išklojusių audinių. Druska iš gleivinių ištraukia vandenį į kvėpavimo takų kanalus, skystina gleivinės sekretą ir stimuliuoja atsikosėjimą. Tokiu būdu yra skatinamas bakterijų ir virusų pašalinimas. Mažėjantis bakterijų ar virusų kiekis padeda išvengti ligos, sumažinti ligos sunkumą.

Druskos inhaliacinė terapija laikoma svarbia prevencine priemone mažinant bakterinių infekcijų, įskaitant pneumoniją, atsiradimą. Ši terapija taip pat svarbi virusinių epidemijų (kaip COVID-19) metu, kai užsikrečiama antrine bakterijų infekcija, žalojančia kvėpavimo takus.

Haloterapija gali būti ypač naudingas sveikatinimo būdas žmonėms, sergantiems lėtinėmis bronchopulmoninėmis ligomis, įskaitant astmą, lėtinę obstrukcinę plaučių ligą (LOPL), lėtinį bronchitą bei cistinę fibrozę. Sergant LOPL ir bronchine astma, alergine sloga, esant „rūkalių kosuliui“, druskos terapija saugiai ir efektyviai išvalo kvėpavimo takus, plaučius nuo nešvarumų, atliekų bei gleivių. Taip pat sėkmingai gydo įvairius odos susirgimus, tokius kaip žvynelinę, atopinį dermatitą, seborėją, aknę, gali būti naudojama raukšlių profilaktikoje. Be to, šių seansų metu atsipalaiduoja, pailsi kūnas ir protas.

Druskos terapija tinkama bet kokio amžiaus žmonėms. Vieno seanso trukmė vaikams - 30 minučių, suaugusiems - 45 minutės. Siekiant geriausių rezultatų, rekomenduojama 5-10 seansų.

Netinkama: esant padidėjusiam kraujospūdžiui, sergant širdies ir kraujagyslių, onkologinėmis, inkstų ligomis, atvira tuberkulioze. Peršalimo metu, haloterapija nerekomenduojama esant ūmiai ligos fazei, karščiuojant.

Yra dvi rūšys reabilitacijos planų:

Pirminės reabilitacijos planas

Paskiriamas gydytojo reabilitologo su siuntimu pirminės konsultacijos metu.
Pirminės reabilitacijos planą sudaro:
  • 5 dienos kineziterapijos (mankštos) + gydomųjų masažų + fizioterapinių procedūrų
  • 5 dienos tik kineziterapijos (mankštos)
Visos procedūros vyksta viena po kitos paskirtu laiku, paskirtą dieną.
Daugiau apie fizioterapines procedūras skaitykite toliau.

Ambulatorinės reabilitacijos planas

Esant tam tikroms būklėms, atsišvelgiant į reabilitacijos gydytojo ir vyr. kineziterapeutės išvadas, pirminės reabilitacijos planas gali būti pratęsiamas iki 14 dienų (suaugusiems) arba iki 16 dienų (vaikams). Ambulatorinį planą gali sudaryti:
  • Kineziterapija (mankštos)
  • Gydomieji masažai
  • Fizioterapinės procedūros

Vandens procedūrų kompleksas

Viena maloniausių klinikoje taikomų reabilitacijos terapijų - vertikali vonia su sauna. Joje vienu metu užsiiminėjama su vienu pacientu, ir jam skirta visa valanda. Ši vonia tinka ir vaikams, nes vanduo čia – bene vienintelėje Lietuvos vietoje – dezinfekuojamas deguonimi (naudojamas ozonavimo prietaisas), tad yra bekvapis, nesukelia alergijos.

Po procedūrų kurso sumažėja ir išnyksta sąnarių, nugaros skausmai, sustiprėja raumenys, didėja sąnarių paslankumas, padidėja fizinio krūvio toleravimas, pagerėja medžiagų apykaita, sumažėja svoris, pagerėja nuotaika.

Infraraudonųjų spindulių pirtis gerina vidaus organų veiklą, stimuliuoja prakaitavimą, padeda per odos poras išsiskirti iš organizmo riebalams, cholesteroliui, toksinams ir netgi sunkiesiems metalams, perteikia organizmui šilumos energiją, padeda išvengti peršalimo ligų. Infraraudonųjų spindulių pirtis taip pat yra puiki priemonė kovojant su odos, plaukų, nagų problemomis, senėjimo požymiais.

Vandens procedūrų kompleksą sudaro:

Povandeninis masažas - "kaskados"
Vertikali vonia - specialūs tempimo ir atsipalaidavimo pratimai su pagalbinėmis priemonėmis

Infraraudonųjų spindulių pirtis

Fizioterapinės procedūros

Pratimai su REDCORD terapijos įranga

Didina sąnarių amplitudę, lavina raumenų jėgą ir ištvermę, stiprina širdies ir kraujagyslių sistemą.

Individuali kineziterapija

Gydymas judesiais, kurie padeda atnaujinti, pagerinti kaulų ir raumenų sistemų būklę, bei palaikyti puikią jų darbinę formą.

Gydomieji masažai

Masažai atliekami rankomis arba masažiniu krėslu. Atliekamas atskirų kūno dalių ir bendras viso kūno masažas. Masažas taikomas po įvairių ligų, pažeistoms organizmo funkcijoms atstatyti, normalizuoti kraujotaką, pagerinti medžiagų apykaitą, atstatyti raumenų funkcijas, sustiprinti imuninę sistemą, pagerinti savijautą po miokardo infarkto, įvairių traumų.

Gydymas limfodrenažo aparatu

Limfodrenažas gerina limfos nutekėjimą, iš organizmo šalina šlakus, toksinus, audiniuose susikaupusius skysčius, gerina ląstelių medžiagų apykaitą, reguliuoja žarnyno veiklą, sumažina riebalų sankaupas. Limfodrenažas taip pat rekomenduojamas esant bet kokios kilmės patinimams, dramblialigei, išsiplėtus kojų kapiliarams ir venoms bei po jų operacijos, turint antsvorį, celiulitą.

Gydymas BIOPTRON lempa

BIOPTRON šviesos terapija padeda malšinti skausmą, stiprinti imuninę sistemą, skatina žaizdų gyjimą ir kolageno odoje gamybą, gerina mikrocirkuliaciją.  Veikdama odą, ji stimuliuoja šviesai jautrius tarpląstelinius darinius ir biomolekules. Tai skatina ląstelių grandinines reakcijas ir sukelia vadinamąsias antrines reakcijas, kurios veikia ne tik gydomą odos plotą, bet gali veikti ir visą kūną.

Gydymas Darsonvalio aparatu

Darsonvalizacija gerina kraujotaką, mažina skausmą, stiprina imuninę sistemą. Padeda gydyti periferinės nervų sistemos ligas (migreną, stenokardiją), neurastetinius galvos skausmus, įvairaus pobūdžio trofikos pažeidimus, išsiplėtusias venas.

Giluminė osciliacija

Tai unikalus, neinvazinis gydymo metodas naudojant impulsinį elektrostatinį lauką. Biologiškai aktyvūs virpesiai prasiskverbia į giliuosius audinius (net 8cm gilyje). Giluminė osciliacija malšina skausmą, uždegimius procesus, tinimą, gydo žaizdas.

Gydymas magnetolazeriu

Magnetolazeris gydo sąnarių, stuburo, trišakio nervo, tarpšonkaulių nervų, odos ligas, radikulitus, artritus, artrozes, lumbago, mastitus, neuralgijas, skrandžio ir dvylikapirštės žarnos opas, trofines opas, kaulų lūžius, plaučių, dantų ir kitų organų sutrikimus.

Gydymas elektrostimuliacija

Šios procedūros metu nusilpę raumenys per elektrodus yra dirginami elektros srove. Raumenys atsipalaiduoja, pagerėja medžiagų apykaita, sumažinamas skausmas. Taikomi TENS arba RES aparatai.

Gydymas BEMER aparatu

Aparatas skirtas reabilitacijai po judamojo-atramos aparato pažeidimų (uždegimui ir skausmui mažinti), būklėms po kaulų lūžių gydyti, bendrai fizinei būklei ir gyvenimo kokybei pagerinti bei organizmo atsparumui infekcijoms padidinti.

Kraujo švitinimas lazeriu per odą

Jis taikomas lėtinių ligų atveju – sumažėja skausmas,  pagerėja pažeistų organų regioninė kraujotaka, mikrocirkuliacija, sustiprėja imuninė sistema. Taip pat gydomos įvairios odos ligos.

Vibromasažinė liemenė

Speciali liemenė papildanti halokompleksą, valo kvėpavimo takus, padeda atsikosėti. Rekomenduojama dažnų kvėpavimo takų susirgimų atveju.

Krioterapija

Tai lokalus gydymas šalčiu. Ypač tinka po traumų, sąnarių kontraktūrų.

Individuali ergoterapija

Padeda atstatyti ir gerinti smulkiąją viršutinių galūnių motoriką, taip atstatydama sutrikusios centrinės nervų sistemos veiklos sritis.

Kūdikių fizioterapija

Pasitelkdami aukščiau išvardintų fizioterapinių procedūrų kombinacijas geriname mažųjų pacientų judėjimo - atramos aparatus.

Mūsų reabilitacijos pacientų patogumui įrengėme neįgaliųjų liftą

Prireikus pasinaudoti, skambinkite kontaktuose nurodytais tel. numeriais

Registruokitės reabilitologo konsultacijai dabar!